CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, May 18, 2010

untuk KAMU

entry ni aku nak post semalam lagi tapi disebabkan oleh beberapa masalah teknikal, so aku terpaksa tangguh ke hari ni. ok kalau sesape yang tau, entry hari ni aku ambik dari lirik lagu dari band indonesia. hemm... unggu kot nama dia. tajuk lagu, tercipta untukku. tiba2 mood study ditukar kepada mood jiwang karat..

sape yang xsuka mushy mushy lovey dovey thingy, ta yah la baca ye..... nnti ada kena sakit jantung.

lagu ni aku dedicate untk my someone special.

menatap indahnya senyuman di wajahmu
membuatku terdiam dan terpaku
mengerti akan hadirnya cinta terindah
saat kau peluk mesra tubuhku
(ooopss.. yg ni mugkin tak la kot)

banyak kata yang tak mampu kuungkapkan kepada dirimu
(mmg bnyk pn. tak terkata even satu perkataan pun malu punya pasal)

aku ingin engkau selalu
hadir dan temani aku
disetiap langkah yang meyakiniku
kau tercipta untukku
sepanjang hidupku
(hemm.. tercipta untukku? kalau dia bukan untuk aku, redhakan lah hati ku dgn ketentuan-Mu oh Tuhanku)

meski waktu akan mampu
memanggil seluruh ragaku
ku ingin kau tahu
ku selalu milikmu
yang mencintaimu
sepanjang hidupku
(ehcece.. cinta. xkuasa mak!!)

wahhhh gitu...... gilak ahh.
untk sape2 yg tau who is my special someone, senyap2 sudah.... yang tak tau tu sila la baca entry2 aku yang lama2 tu ye. ada aku citer pasal dia..

angau overloaded?
farah suka mushy mushy cheesy stuff?
ada aku kisah?

3 other fingers talking:

Dinie Q said...

Hahaha.

Woot~

Farah Azmi said...

shyooooo shuweeettt.....
kan?
ngeh3..

Dinie Q said...

shyooooo shuweettt (mcm shoyu sauce sushi king)

ngeh ngeh :D

Post a Comment